تامین بیش از ۲۹۰ هزار لیتر سوخت برای پرواز‌های چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از فروردین تا پایان دی‌ماه امسال سوخت مورد نیاز هواپیما‌ها و بالگرد‌های ارگان‌ها و اورژانس استان، به مقدار ۲۹۰ هزار و ۷۱۰ لیتر و برای ۱۹۹ پرواز، تامین شده است.

ساسان تیموری بیان داشت: سوختگیری هواپیمایی شهرکرد، تاسیساتی فعال و پویا است و با کنترل کیفی سوخت ATK و رصد وضعیت مخازن و تجهیزات فنی، عملیات سوخت رسانی امنی را برای پرواز‌های فرودگاه بین المللی استان فراهم می‌نماید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: از فرودین تا پایان دی ماه امسال سوخت مورد نیاز هواپیما‌ها و بالگرد‌های ارگان‌ها و اورژانس استان، به مقدار ۲۹۰ هزار و ۷۱۰ لیتر ATK، توسط این تاسیسات برای ۱۹۹ پرواز، تامین شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: با توجه به عملکرد مطلوب تاسیسات سوختگیری هواپیمایی شهرکرد، در همه شرایط حتی با وجود وضعیت نامساعد جوی این روزها، مشکلی در تامین پرواز‌های تنها فرودگاه استان نداشته ایم.

ساسان تیموری اظهارکرد: نظارت بر عملیات سوختگیری هواپیمایی شهرکرد به صورت دوره‌ای از سوی واحد‌های فنی و عملیاتی و کارگروه معین انجام می‌شود تا از عملکرد و سلامت تجهیزات این تاسیسات اطمینان حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.