اصفهانی‌ها از دوشنبه منتظر بارش باشند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان از دوشنبه ۱۰ بهمن خبر داد.

آسیه آقایی اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه به اصفهان، افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را به ویژه در غرب و جنوب استان انتظار داریم.

او ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر مناطق استان را دربرمی گیرد و شدت فعالیت آن برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه خواهد بود.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارش‌ها به طور متناوب تا روز پنج شنبه در استان ادامه خواهد یافت.

آقایی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق مرتفع و کوهستانی و نیز اختلال در تردد جاده‌ای استان طی این مدت دور از انتظار نیست.

او همچنین درخصوص بارش‌های شبانه روز گذشته در استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارشی از ورزنه با نیم میلیمتر آب حاصل از برف ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: طی روز‌های پیش رو کمینه دمای هوا به ویژه در مناطق غربی استان بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

آقایی افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۰ درجه بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

او گفت: چادگان با دمای ۱۱ درجه زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان طی امروز پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار