گازرسانی به ۳۴ روستای استان اردبیل آماده افتتاح است

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از آماده افتتاح شدن گاز ۳۴ روستای استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

میرسعید سیدمتین گفت: عملیات گازرسانی به ۳۴ روستا در قالب ۹ طرح اجرا شده و امتداد شبکه‌گذاری ۱۸۵ کیلومتر و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۵۷۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل می گوید: در دهه فجر امسال همچنین کلنگ عملیات چهار طرح گازرسانی به ۱۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های اردبیل، خلخال ، گرمی و کوثر به زمین زده خواهد شد.

او با تشریح یکی از طرح‌هایی که در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد، گفت: خط انتقال تقویتی ۲۴ اینچ شمال استان طی چهار مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول آن به طول ۷۳ کیلومتر آغاز شده و مرحله دوم نیز همزمان با مرحله نخست به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدمتین می گوید: اقدامات خوبی در حوزه مهندسی و توسعه زیرساخت‌ها نظیر شروع عملیات خط انتقال تقویتی شمال استان برای تامین گاز پایدار شهرهای شمالی و گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز در دست اجراست.

او تحقق دولت الکترونیک را زمینه‌ساز تسهیل و تسریع پاسخگویی و چابک‌سازی فرآیندهای خدمت‌رسان عنوان کرد و گفت: در این راستا اقداماتی از جمله صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارائه خدمات در بستر وب انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین با تبریک دهه فجر از مردم استان خواست استفاده صحیح ، ایمن و صرفه‌جویی در مصرف گاز را مدنظر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.