نام‌نویسی ۲۲ هزار و ۳۴۵ متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن شیراز

مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به نام نویسی ۲۲ هزار و ۳۴۵ متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن شیراز گفت: از این تعداد تاکنون ثبت نام ۱۰ هزار و ۹۵۷ نفر نهایی شده است.

محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس در نشست شورای مسکن استان در شیراز گفت: در شهر صدرا نیز تاکنون ۱۹۱ هزار ۴۷۲ نفر اقدام به نام نویسی کرده اند که ثبت نام ۶۲ هزار و ۴۱۸ نفر نهایی شده است.

او گفت: در مجموع در کلانشهر شیراز و شهر صدرا ۲۱۳ هزار متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که ۷۳ هزار و ۴۲۳ نفر به تایید نهایی رسیده است.

طالبان گفت: همچنین ۲۲ هزار و ۱۷۰ متقاضی در این دو شهر واریز وجه را نیز انجام داده اند که برای ۲۱ هزار و ۲۵۸ نفر از آن‌ها تا پایان بهمن ماه جاری تحصیص پروژه انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در این ارتباط تاکنون هشت هزار و ۱۶۷ واحد پروانه ساخت در شهر شیراز و صدرا اخذ شده که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این تعداد به ۲۱ هزار واحد پروانه برسد.

طالبان، با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس گفت: مجموع این اقدامات به ویژه کوشش‌های استاندار فارس منجر به این خواهد شد که به زودی زمین مورد نیاز برای ساخت واحد مسکونی برای متقاضیان در شیراز و صدرا تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار