استاندار اصفهان:

مراسم دهه فجر نوآورانه و مردمی برگزار شود

استاندار اصفهان گفت: از فرصت دهه فجر برای تبیین جایگاه و شأن جمهوری اسلامی به شکل نوآورانه و مردمی استفاده شود.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان  در نشست ستاد برنامه ریزی دهه فجر استان، با تاکید بر جهاد تبیین در مراسم بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر فرصتی فراهم می‌شود تا با گزارش‌های دقیق و مناسب جایگاه و شأن جمهوری اسلامی را بار دیگر مرور و با همبستگی حول این مفاهیم برای دفاع از انقلاب و نظام، سد یکپارچه‌ای ایجاد کنیم.

او از مدیران کل استان خواست در مدارس حضور یابند و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و وضع حقیقی کشورمان را در شرایط فعلی جهان برای دانش آموزان تبیین کنند.

استاندار اصفهان بر کاهش فاصله مسئولان و مردم تاکید و اضافه کرد: باید نگاه خدمتگزاری را در مدیران و مسئولان نهادینه و سلوک مدیریتی خود را به آن نزدیک کنیم و در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم کوشا باشیم.
مرتضوی درباره برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد، گفت: ستاد‌ها بایستی در قالب محلات، مساجد و با حضور علما و بزرگان با نگاهی مردمی تشکیل شوند و از ظرفیت جوانان و مساجد بیشترین بهره را ببرند.

ارتباط با پیشگامان انقلاب و سرکشی به خانواده شهدا همچنین تدارک برنامه‌هایی ویژه برای خانواده‌ها و بانوان از دیگر مواردی بود که استاندار خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.