تجلیل از برترین‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد

در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد از برترین‌های این رویداد تجلیل شد.

محمود محمدی مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گفت: برگزاری رویداد‌های استارت آپی تولید محتوای دیجیتال از سال ۹۷ در استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمود محمدی افزود: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مجموعا ۶۵ شرکت کننده از تیم‌های تخصصی در سراسر استان حضور داشتند که ۱۹ تیم استارت آپی در این رویداد شرکت کردند.

او به حضور ۲ تیم از بانوان با ۶ نفر شرکت کننده در این رویداد برای اولین بار اشاره کرد و ادامه داد: ۶ اثر پویانمایی، ۹ اثر اندرویدی و یک بازی رایانه‌ای خروجی این کار بود و برای برگزاری این رویداد حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمدی می‌گوید: با این رویداد‌های استارت آپی، می‌توان ایده‌های نو و فکر‌های تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کرد.

اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی استعداد‌های ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های سنی مختلف اعلام شد.

استارت آپ‌ها به عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت‌های نهفته را به جامعه معرفی کنند و حضور در این رویداد‌ها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌صورت هم‌زمان با کشور در کهگیلویه و بویراحمد با رقابت ۲۳ گروه استانی از ۲۹ آبان ماه به مدت ۲ روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار‌های اندرویدی باهدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی گروه‌های تخصصی تولید محتوا، حمایت، آموزش و توانمندسازی گروه‌ها برای رسیدن به بازار کسب‌وکار برگزار شد.

۱۳ نفر شرکت‌کننده برتر این رویداد به مرحله کشوری به‌عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران اعزام می‌شوند و نهم بهمن‌ماه در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.