برگزاری جشنواره فجر انقلاب همزمان با دهه مبارک فجر

در آستانه ایام‌الله دهه فجر، جشنواره «فجر انقلاب» با محوریت کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در آستانه ایام‌الله دهه فجر، جشنواره «فجر انقلاب» را در شش بخش و با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

بخش‌های این جشنواره آذین‌بندی محله پیرامون مسجد، حرف حساب، سهم من، مترسک‌ها، چغک و پلاکاردنویسی است.

بخش اول این جشنواره «آذین‌بندی محله پیرامون مسجد» است که معیار سنجش آن زیبایی، خلاقیت، تفاوت، شکوه، مقرون به صرفه و نوجوانانه بودن است و مهلت ارسال آثار برای این بخش تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.


بیشتر بخوانید


بخش دوم جشنواره «فجر انقلاب» تحت عنوان «حرف حساب» در قالب پلاکارد، عکس‌نوشته، پیام کوتاه و شعار که راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود در این بخش را تا ۱۰ بهمن‌ماه ارسال کنند.

«سهم من» عنوان سومین بخش از این جشنواره شرکت‌کنندگان باید در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای به معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بپردازند و تولیدات خود را در فضای مجازی با #سهم_من تا ۲۲ بهمن‌ماه منتشر کنند.

بخش چهارم این جشنواره «مترسک‌ها» در قالب ساخت و به آتش کشیدن مترسک‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

ملاک داوری در این بخش مشارکت کودکان و نوجوانان، ارسال گزارش تصویری از روند ساخت مترسک و بازتاب خبری آتش زدن آن در رسانه‌ها تا ۲۲ بهمن‌ماه است.

بخش پنجم جشنواره «فجر انقلاب» به کتابخوانی اختصاص دارد. این بخش «چغک» نام دارد و ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال است. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود در این بخش را تا ۲۲ بهمن‌ماه ارسال کنند.

بخش آخر جشنواره تحت عنوان «پلاکاردنویسی» در قالب تهیه پلاکارد‌های دست‌ساز و مردمی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا زمان معین برای هر بخش در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۰۰۲۱۰۵۴۳ ارسال کنند.

برچسب ها: دهه فجر ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.