برگزاری دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن

دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: نظر به ماهیت بهره وری و تأثیر آن بر رقابت پذیری واحد‌های صنعتی، کاهش قیمت تمام شده و پاسخگویی به نیاز‌های بازار، دومین رویداد استارت آپ بهره وری با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه مازندران و در حول محور‌های فروش و بازاریابی، تولید، منابع انسانی، انرژی و هوشمند سازی، در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

او افزود: محدودیت منابع در دسترس، افزایش جمعیت و رشد نیاز‌ها و خواسته‌های بشر باعث شده که دست‎اندرکاران عرصه اقتصاد، سیاست و مدیریت جامعه و سازمانها، افزایش بهره وری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

امینی گفت: بهبود بهره وری یعنی استفاده موثرتر از منابع اعم از نیروی کار، سرمایه، زمین، مواد، انرژی، ماشین آلات و ابزار، تجهیزات و اطلاعات در فرایند تولید کالا‌ها و خدمات است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: افزایش بهره وری به اشکال مختلف می‌تواند انجام بگیرد و از تغییر در عملکرد یک قطعه کوچک در جریان تولید، تغییر در نحوه استفاده از مواد اولیه و استفاده بهینه از فرایند تولید تا تغییر در نحوه بازاریابی و فروش محصول، هر یک می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد و نهایتا موجب افزایش بهره وری گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار