برق مناطق زلزله زده شهرستان خوی وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی این شرکت، قطعی‌های منطقه زلزله زده شهرستان خوی برطرف شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با تلاش ۴۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در کوتاهترین زمان پس از وقوع اولین زمین لرزه شهرستان خوی آسیب‌های ایجاد شده در منطقه رفع عیب شده و در مدار قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ خاموشی در منطقه زلزله زده خوی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: از ساعات ابتدایی وقوع زلزله اکیپ‌های مختلف عملیاتی شرکت از شهرستان‌های خوی، پلدشت، سلماس، نقده و شوط در مناطق زلزله حضور داشتند که این حضور ادامه دار است.

کیامهر ادامه داد: هم اکنون رسیدگی به تک خاموشی‌ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی برای رفع مشکلات مربوط به این بخش در منطقه حضور دارند.

وی از مردم شهرستان خوی و مناطق زلزله زده خواست تا تک خاموشی‌ها و قطعی‌های احتمالی را از طریق تماس با سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

این زمین لرزه در مناطق زیادی از استان به ویژه شهر ارومیه احساس شد و باعث نگرانی مردم گردید.

طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری اتفاق افتاد.

بر اثر این زمین لرزه حدود ۷۰ روستا خسارت دیده و افزون بر ۶۶۰ نفر مصدوم شده و ۲ نفر هم فوت شده اند.

 
برچسب ها: زمین لرزه ، زلزله خوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.