رفع تداخلات ارضی استان سمنان تا پایان امسال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تلاش برای اتمام رفع تداخلات ارضی در این استان تا پایان امسال خبر داد.

قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: اهمیت حوزه زمین و خاک به‌عنوان بستر تولید و اصلی‌ترین عنصر در تولید محصولات کشاورزی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: رعایت الزامات قانونی در خصوص اراضی و زمین‌های کشاورزی به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم در مجموعه سازمان امور اراضی کشور و مدیریت امور اراضی سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان‌ها و مدیریت شهرستان‌ها موردتوجه جدی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در زمینه حفاظت از اراضی می‌توان به چند موضوع اشاره کرد و ادامه داد: نکته نخست رفع تداخلات ارضی با توجه به ابلاغ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر مصوب سال ۱۳۹۴ و ماده ۵۴ این قانون است.

قاسمی بیان کرد: موضوع رفع تداخلات اراضی به‌عنوان یکی از اولویت‌های فعالیت‌های اخیر سازمان امور اراضی و مدیریت‌های امور اراضی در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها تعریف شده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر به‌ویژه در سال ۱۴۰۱ با همت و همراهی همه عوامل و دست‌اندرکاران اجرای این قانون به‌ویژه کارکنان مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و بخش امور اراضی در شهرستان‌های استان و همچنین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، بخش عمده‌ای از رفع تداخلات اراضی استان سمنان به اتمام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.