فعالیت سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی

سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار زیر پوشش بهزیستی در چهارمحال و بختیاری فعال شد.

علی نصیری مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: با عنایت به دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر ارائه فهرستی از افراد بیکار زیر پوشش بهزیستی برای در اولویت قرار گرفتن اشتغال آنان؛ سازمان بهزیستی سامانه‌ای تحت عنوان «سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» را با کمک کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای، راه اندازی کرده است.

علی نصیری افزود: این سامانه به نشانی http://www.jobwo.ir/ آماده ثبت نام از افراد بیکار زیرپوشش بهزیستی است و تنها یک خط تلفن همراه برای ثبت نام افراد کافی است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: کسانی که در سامانه ثبت نام می‌کنند حتما باید افراد بیکار زیر پوشش بهزیستی باشند و اطلاعات ثبت نام کنندگان با بانک اطلاعات مددجویان بهزیستی مطابقت داده می‌شود.

نصیری افزود: در گام بعدی، افرادی که اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت شده است به دو گروه تقسیم می‌شوند: کسانی که دارای مدرک دانشگاهی هستند و کسانی که مدارک فنی و حرفه‌ای دارند. این دو گروه برای ۴ مدل اشتغال دولتی (جذب ۳ درصدی)، خصوصی، کارفرمایی و خویش فرمایی معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۰۳:۴۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
من و هركسى كه من مى شناسم نتونستن ثبت نام كنند، بعد از وارد كردن شماره موبايل مى نويسه كد ارسال شد ولى هيچ كدى دريافت نمى كنيم
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۹:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
دروغه
Iran (Islamic Republic of)
آزاده کریم کشته
۱۳:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
درخواست کار