معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قوانین فرزند‌آوری هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قوانین و دستورالعمل‌های فرزند‌آوری هستند.

محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام امروز در سومین نشست ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: موضوع افزایش جمعیت و بحث فرزند آوری از مهم‌ترین دغدغه‌های حاکمیت است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی براساس تکالیف خود بحث حمایت خانواده و جمعیت را در دستور کار قرار دهند و به موضوع فرزندآوری توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرایی شدن تکالیف دستگاه‌های اجرایی در خصوص فرزندآوری بیان کرد: مشکلات و موانع فرزندآوری و افزایش جمعیت باید احصا و برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: گزارش گیری از نتیجه اقدامات تمامی دستگاه‌های عضو ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی بصورت مستمر و دوره‌ای در دستور کار است و عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از اقدامات آنان در خصوص توجه به خانواده و فرزندآوری ارزیابی می‌شود.

وی یادآور شد: سیاست‌های و مشوق‌های فرزندآوری برای افزایش رشد جمعیت بسیار اثر گذار است و هر قدر این مشوق‌ها بطور کامل اجرایی شود شاهد رشد جمعیت خواهیم بود.

حسنی با تاکید بر این نکته که تعلل دستگاه‌های اجرایی در مرخصی زایمان و سایر مشوق‌های فرزندآوری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، بیان داشت: نگاه دولت افزایش نرخ رشد جمعیت است که در این راستا مجلس شورای اسلامی اهتمام داشته و دولت نیز قوانین فرزند آوری را ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ رشد جمعیت آسیب‌هایی را برای کشور به دنبال خواهد داشت، افزود: دولت مجری اصلی سیاست‌ها و قوانین فرزندآوری است و دستگاه‌ها در این خصوص به تکالیف خود باید عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.