غیرقابل تحمل بودن توان بالای دفاعی امروز کشور برای دشمنان

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : توان بالای دفاعی امروز کشور برای دشمنان اسلام و انقلاب غیرقابل تحمل است.

بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارک فجر، گفت : باید دهه فجر را همچون جشن تولد اسلام و انقلاب ببینیم. خصوصا با توجه به اغتشاشات اخیر ضرورت دارد با حضور پرشور و انقلابی خود در جشن‌های دهه فجر و به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به دشمنان ثابت کنیم با همه گلایه‌ها و اعتراض‌هایی که به برخی شرایط موجود داریم، اما از راه انقلاب و اعتقادات خود دست نمی‌کشیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های نظام است، گفت: امروز همه مسئولیت دارند در حوزه جهاد تبیین پای کار آمده و با امیدآفرینی جامعه را نسبت به آینده کشور امیدوار کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه باید دستاورد‌ها و خدمات نظام گفته شود، گفت: اگر واقعیت‌های دوران قبل از پیروزی انقلاب را به نسل جوان منتقل نکنیم، دشمنان برای رسیدن به اهداف خود یعنی نابودی اسلام و انقلاب، چهره حکومت شاهنشاهی را به جوانان خوب نشان داده و آن‌ها را فریب می‌دهند.

ریحانی با بیان اینکه امروز هویت زدایی یکی از تاکتیک‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است، گفت: باید جامعه به خصوص جوانان را در جریان فتنه‌های دشمنان برای نابودی اسلام و انقلاب بگذاریم.

وی با بیان اینکه همه باید برای رسیدن به ایران قوی پای کار باشیم، گفت: باید همه برای سربلندی و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

ریحانی اضافه کرد: دنیا به سرعت در حال دانش بنیان شدن است، لذا برای پیشرفت چاره‌ای جز جهادی کار کردن در همه حوزه‌ها نداریم.

ریحانی با اشاره به توان نظامی امروز کشور، گفت: بدون تعارف امروز توان دفاعی ما برای دشمنان غیرقابل تحمل است و موشک هایپرسونیک ساخته شده در کشور دشمنان را به واهمه انداخته است. این‌ها در حالیست که هنوز بسیاری از تجهیزات نظامی ما رونمایی نشده است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما می‌دانند که ایران اسلامی می‌تواند یک مدل حکمرانی جدید را برای تعدادی از کشور‌های دنیا داشته و برای تعداد زیادی از کشور‌ها الگو بشود، لذا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی مضایقه نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر کشور تلاش کردند تا با ادامه دار کردن دامنه اغتشاشات به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند، تصریح کرد: اگرچه اغتشاشگران برای مسائل اقتصادی نیامده بودند، اما بدون تعارف باید مسائل اقتصادی کشور حل شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.