ملی پوش وزنه برداری:

از دست دادن رقابت های جهانی اتفاق ناراحت کننده ای بود

رسول معتمدی گفت: غیبت در رقابت‌های جهانی وزنه برداری اتفاق ناراحت کننده‌ای بود هر چند از لحاظ روحی بهم ریختگی زیادی نداشتم.

رسول معتمدی ملی پوش وزنه برداری درباره وضعیتش اظهار کرد: روند بهبودی ام خوب است و تمرینات بدنسازی را زیر نظر جراحم شروع کردم. خوشبختانه طی هفته آینده تمرینات  وزنه برداری را هم شروع خواهم کرد و مسئولان باشگاه  ذوب آهن و احسانی مدیر عامل باشگاه به همراه کادر فنی در این مدت پیگیر اوضاع من بودند هر چند بیشتر حمایت‌ها از  طرف فدراسیون و  انوشیروانی سرپرست این مجموعه بود. در کنار این فدراسیون پزشکی ورزشی هم خیلی در این مدت کمک حال من بود مخصوصا دکتر باقری که حتی تا اتاق عمل هم بالای سر من آمد.  

او افزود: از دست دادن رقابت‌های جهانی خیلی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود هر چند از نظر روحی بهم ریختگی زیادی نداشتم. در این مدت هم تمام تمرکزم را برای قوی‌تر کردن دستم گذاشتم تا هر چه سریعتر بتوانم تمرینات را شروع کنم. خوشبختانه روند تمرینات من پس از انجام عمل جراحی خوب پیش رفته است و به شکل خوبی و رفته رفته در حال نزدیک شدن به شرایط خوب هستم.  

معتمدی گفت: با تمریناتی که انجام می‌دهم نزدیک‌ترین رویداد مسابقات قهرمانی آسیاست که اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در این مسابقات برای تیم ملی ایران وزنه بزنم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار