چالش‌های کارگردان چشم بندی برای ساخت این سریال

شاهد احمدلو کارگردان سریال «چشم‌بندی»، از چالش‌های ساخت این سریال گفت.

سریال «چشم‌بندی» ، داستان کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده اند. این سریال از روز جمعه نهم دی ماه هر شب حوالی ساعت ۲۰ روانه آنتن شبکه سه می‌رود.

مخاطبان در سریال «چشم‌بندی» شاهد حضور زوج حمید لولایی و مرجانه گلچین هستند و نعیمه نظام‌دوست، شهرام قائدی و سروش جمشیدی بازیگران طناز حضور دارند. البته شاهد احمدلو سراغ سعید پیردوست بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون رفته است که این روز‌ها کمتر از گذشته، آثاری از او می‌بینیم.این روز‌ها عوامل سریال «چشم بندی» مشغول تصویربرداری هستند و همزمان با پخش تولید سریال ادامه دارد.

شاهد احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و تهیه کنندگی این کار بر عهده سلیم ثنائی است.

سریال «چشم‌بندی»

شاهد احمدلو کارگردان سریال «چشم‌بندی» که این شب ها روی آنتن شبکه سه می رود علاوه بر کارگردانی در حوزه بازیگری هم فعالیت می کند درباره علاقه اش به بازیگری و کارگردانی گفت:از کودکی کارم را با بازیگری شروع کردم و کم کم در راستای بازیگری و تحت تاثیر  کارهای آقای کیمیایی علاقمند به کارگردانی و فیلمسازی شدم، با فیلم‌های کوتاه کارم را ادامه دادم. البته با ساخت فیلم‌های سینمایی فرصت کمتری برای بازیگری داشتم و در سال‌های اخیر با توجه به پیشنهاداتی که شده در چند کار حضور داشتم ؛ اما درنهایت کارگردانی علاقه اصلی من است.

وی درباره همکاری با سریال «چشم‌بندی» توضیح داد: با تماس آقای باقریان مدیر تولیدسریال  «چشم‌بندی» از طرف آقای سلیم ثنایی، من یکی از گزینه‌های کارگردانی این سریال بودم که با صحبت‌هایی که داشتیم فیلم نامه را خواندم و بعد از سال‌ها فاصله گرفتن از ساخت سریال تلویزیونی کار را پذیرفتم تا بتوانیم کاری هم راستا با سلیقه مخاطب داشته باشیم.

سریال «چشم‌بندی»

کارگردان« سه دونگ سه دونگ» عنوان کرد: برای انتخاب بازیگران با همفکری تهیه کننده و نویسنده و ظرفیت‌هایی که برای آن اجرای این کار داشتیم بازیگران را انتخاب کردیم و توانستیم چهره‌های شناخته شده در این عرصه را انتخاب کنیم و با بیشتر آن‌ها در گذشته همکاری داشتم و یک بار دیگر با نقش متفاوت بازی کنند و در کنار آن معرفی بازیگران جوان را داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه نظرات خوبی از مخاطبان دریافت کردیم و سریال در ۵۰ قسمت ساخته خواهد شد و اگر داستان خوبی داشته باشیم وبا نظر مدیران با انگیزه بیشتری اماده هستیم فصل دوم را بسازیم.

سریال «چشم‌بندی»

احمدلو اظهار کرد: چالش من برای ساخت سریال «چشم بندی»این بود، یک کاری را بسازیم که بدون ادعا و در کمال سادگی، چگونگی شیوه روایت داستان در خدمت مخاطب و در قالب تلویزیون باشد.

گفتنی است این سریال جدیدترین مجموعه شبکه سوم سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی ج. ا. ا و صندوق تامین خسارت‌های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است.

سریال «چشم‌بندی»

در این سریال بازیگرانی، چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و با حضور امید روحانی نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: نویسندگان: محمد رعیت پور، حامد آبکنار، مسعود غزنچایی، مدیر تولید: حسین باقریان ،مدیر تصویر برداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: داوود بابایی، تدوین: کاوه ایمانی و...

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار