زمینه افزایش تولیدات صنایع‌دستی در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه افزایش تولیدات صنایع‌دستی در شهرستان‌های مختلف این استان فراهم می‌شود.

اسماعیل رمضانی گفت: توسعه و رونق تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی به افزایش اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی در جامعه کمک می‌کند.

وی افزود: در این راستا توجه به رشته‌های بومی و فراهم کردن زمینه‌هایی برای تهیه مواد اولیه ارزان‌‍‌قیمت با کیفیت بالا در اولویت برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


بیشتر بخوانید


رمضانی تصریح کرد: در این راستا فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانند برای توسعه و رونق تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در چهارمحال و بختیاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی یادآور شد: برای تسریع در تحقق اهداف مرتبط با توسعه و رونق تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری حمایت‌های لازم از هنرمندان فعال مانند پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و صدور مجوز‌های قانونی تسریع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار