مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان مطرح کرد

آغاز نام نویسی اعتکاف در همدان

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان از آغاز نام نویسی مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

مهدی صلواتیان با اشاره به اینکه این مراسم معنوی در سراسر استان، بخش‌ها، شهر‌ها و روستا‌های مختلف برگزار خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود مراسم در ۱۱۰ مسجد استان برگزار شود و حدود ۱۵ هزار نفر در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند.

او با اعلام اینکه زمان نام نویسی مراسم معنوی اعتکاف در استان همدان ۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه است، گفت: هزینه ثبت‌نام برای هر فرد ۲۵۰ هزار تومان درنظر گرفته شده و از ظرفیت خیران نیز استفاده می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای مراسم اعتکاف درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: امسال فضایی ایجاد شده که اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی نیز برگزار شود.

صلواتیان تاکید کرد: محافل انس با قرآن، حلقه‌های صالحین و پاسخ به شبهات، دستاورد‌های کشور‌های اسلامی، جهاد تبیین، حق و حقوق زنان و ازدیاد جمعیت و تاریخ اسلام از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

او افزود: ویژه برنامه میلاد حضرت علی (ع)، وفات حضرت زینب (س) و اعمال ام‌داوود نیز درنظر گرفته شده و برنامه‌های شبی با علما، عصری با شهدا و عصر وداع را نیز در برنامه‌های اعتکاف داریم.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان تصریح کرد: در شهرستان همدان ۱۲ تا ۱۵ مسجد و در سطح استان بیش از ۱۰۰ مسجد برای برپایی مراسم معنوی اعتکاف درنظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.