آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استان مرکزی

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در استان مرکزی و ۲ استان دیگر آغاز شد.

حمید فرداد مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از امروز در استان مرکزی و ۲ استان دیگر خبر داد.

فرداد با بیان اینکه پس از اجرای آزمایشی این طرح در استان هرمزگان، این طرح از امروز در ۳ استان دیگر اجرایی می‌شود گفت: استان‌های قزوین، گیلان و مرکزی ۳ استانی هستند که از امروز اجرای طرح آزمایشی کالابرگ الکترونیکی در آن‌ها آغاز می‌شود.

او افزود: در قالب این طرح، برای حفظ قدرت خرید مردم قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی بر مبنای شهریور ۱۴۰۰ محاسبه می‌شود و دولت بر اساس سبد کالای مشخص‌شده، مابه التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند.

مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: همچنین در این طرح، مردم می‌توانند طبق نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالا‌های اساسی مرجع را به‌انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه‌شان خریداری کنند.

او ادامه داد: بر اساس این طرح یارانه یک ماه زودتر در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و بعد از شارژ اعتبار فرد می‌تواند۱۰ قلم کالای اعلام‌شده را خریداری کند، به این صورت که بخشی از قیمت کالا را خودش پرداخت می‌کند و بقیه از یارانه ماه بعد برداشت می‌شود

فرداد با بیان اینکه کالا‌های شامل این طرح عبارتند از شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، شکر و برنج تصریح کرد: برای مثال روغن مایع ۸۱۰ گرمی قیمتش ۶۲ هزار تومان است، شهریور ۱۴۰۰ قیمت این کالا ۱۴ هزار تومان بوده است، شما ۱۴ هزار تومان را نقداً پرداخت می‌کنید و ۴۸ هزار تومان باقیمانده از یارانه پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
داداش چه فرقی داره روغن810 گرمی62 تومن 14 تومن نقد میدی 48 تومن از پول یارانه!!! جمع پول پرداختی شما همون 62 تومنه!!!! حالا این پول رو کلا با کارتت بکش ....عجب طرح پیچیده ای خدا قوت ....یاعلی