تصاویر مراسم اعتکاف و ولادت حضرت علی (ع) را با ما به اشتراک بگذارید

همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) و آغاز ایام البیض شهروند خبرنگار ما باشید و فیلم ها و تصاویر خود را برای ما ارسال کنید.

روز سیزدهم رجب مصادف با ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و آغاز ایام البیض است. در تقویم کشورمان این روز را روز پدر خوانده اند به همین مناسبت فرزندان و همسران از زحمات و فداکاری های پدرانشان قدردانی می کنند. از سوی دیگر آغاز مراسم اعتکاف است و تا 15 ماه رجب ادامه دارد. این مراسم و این ایام نزد شیعیان در مرتبه بعد از شعبان و رمضان، از اهمیتی ویژه برخوردار است.
باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می کند تا تصاویر و فیلم های خود را از مراسم اعتکاف و همچنین ارادت خود به پدران در روز پدر با ما به اشتراک بگذارید.

فیلم‌ها و تصاویر ارسالی در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.

فیلم‌های ارسالی تان با ذکر نام و با مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تهیه شود.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

اعتکاف

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام...از معتکفین اگر کسی پیام من رو میخونه التماس دعا دارم....یا علی علیه السلام.....به امید ظهور آقا و مولامون آقا صاحب الزمان علیه السلام.
آخرین اخبار