نصیرزاده: پیشنهادی برای حضور خمز در تیم ملی فوتبال دریافت نکردیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبر حضور احتمالی خمز در تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

در حالی که روزنامه معتبر آاس اسپانیا مدعی شد"پاکو خمز" اسپانیایی که در حال حاضر هدایت تیم تراکتور را برعهده دارد از گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کارلوس کی روش محسوب می‌شود، اما این موضوع تکذیب شد.  

هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور ضمن تکذیب این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: خمز با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و اول باید با ما صحبت کنند که تاکنون از طرف فدراسیون فوتبال پیشنهادی دریافت نکردیم. به نظرم این تنها یک پیشنهاد از طرف نشریه اسپانیایی برای هموطن خود باشد.  

او ادامه داد: اگر چنین پیشنهادی در آینده داده شد آن را بررسی خواهیم کرد، اما در حال حاضر باشگاه و  سرمربی حرفه‌ای تراکتور  به این موضوع فکر نمی‌کنند و تمام تمرکز خمز معطوف به دیدار روز چهارشنبه برابر فولاد است تا ۳ امتیاز باارزش این بازی خانگی را به دست آورد.  

نصیرزاده گفت: روزنامه‌های خارجی قبلا هم خبر‌هایی در مورد سرمربی تراکتور منتشر کرده بودند که واقعیت ندارد. این گونه خبر‌ها فقط تمرکز را از روی تیم ما برمی دارد. به همین خاطر نباید به آن توجه کرد. قطعا سرمربی حرفه‌ای تراکتور هم همین رویه را در نظر خواهد گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار