مدیریت سفر با سامانه ۱۴۱

افراد می‌توانند سفر خود را با سامانه گویای ۱۴۱ مدیریت کنند.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف و باران در ۴۸ ساعت آینده در تمامی محور‌های کوهستانی استان، افراد می‌توانند سفر خود را با سامانه گویای ۱۴۱ مدیریت کنند.

او افزود: سامانه ۱۴۱ در راستای خدمات به کاربران جاده ای، به طور شبانه‌روزی به رفع نیاز‌های اطلاعاتی وضعیت ترافیک جاده‌ها و شرایط جوی آن‌ها پرداخته است.

هاشمی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما در محور‌های کوهستانی به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

او افزود: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان خواهشمندیم با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار