۱۲ هزار ورزشکار زن در سیستان و بلوچستان سازماندهی شدند

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۲ ورزشکار بانوی استان به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

هیمه موسوی گفت: این ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان در ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۲۲۰ هیات شهرستانی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش‌های رزمی، شنا، دو ومیدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: با وجود استعداد‌های خوب ورزشی در میان بانوان سیستان و بلوچستان آنان در بسیاری از رشته‌ها از جمله ووشو، کاراته، کبدی، کریکت، تیراندازی و وزنه برداری در عرصه ملی خوش درخشیدند.
معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستورکار این نهاد قرار گرفته که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می‌شود.
وی از برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه دهه فجر برای بانوان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: امسال همزمان با دهه فجر ۱۰۰ برنامه ویژه بانوان استان برگزار می‌شود که طرح طبیعت گردی و برگزاری جشنواره دا از مهمترین آنهاست.
به گزارش ایرنا بیش‌از ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار