اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در سینما انقلاب ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در سینما انقلاب ارومیه نیز اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران  از ۱۷ تا ۲۲ بهمن در سینما انقلاب ارومیه نیز اکران می‌شود.

علیرضا نوروزی افزود: با توجه به اقدام ناخوشایند برخی به اصطلاح هنرمند مبنی بر تحریم اجرای برنامه و کار هنری، جشنواره فیلم فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد با اغتشاشات می‌تواند مردم را از نظام جدا کند،اظهار کرد: با اجرای این برنامه‌ها و جشنواره‌ها به دشمنان ثابت خواهیم کرد مردم ما همچنان پایبند نظام، انقلاب و وفادار به میهن هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر اطلاع رسانی نمایش فیلم‌ها و زمان و مکان پخش فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها در این خصوص به خوبی عمل کرده و مردم را از فیلم‌های این جشنواره و زمان پخش آن مطلع سازند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی هم در این جلسه با بیان اینکه از ظرفیت رسانه‌ای استان باید استفاده شود بر تبلیغات محیطی و رسانه‌ای تاکید کرده و افزود: خبرگزاری‌ها باید قبل از شروع جشنواره بسیج شده و جشنواره را تبلیغ کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته امور نمایش جشنواره، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره برای عموم مردم از ساعت ۱۰ روز امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

طبق روال سال های گذشته، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh ۷.ir) است.

امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ی فروش بلیت، تعداد ۴ قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود؛ البته لازم به یادآوری است، بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران محترم باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام نمایند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.