حضور تیم اردبیل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فراهم می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در خصوص سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال آغاز کرده ایم.

صمد نوتاش در جلسه مسئولان ورزش و هیات فوتبال استان و شهرستان با فرماندار اردبیل گفت: در خصوص سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال آغاز کرده ایم در صورت وجود حامی مالی و داشتن توان و شرایط حداقل سه سال تیمداری، این مجوز را بصورت رایگان به حامی مالی می‌دهیم.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: هیات فوتبال استان در تلاش است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه‌های مربوطه شرایط حضور تیم فوتبال منسجم از استان را در سطح بالای فوتبال کشور فراهم نماید.

نوتاش بیان کرد: در حال حاضر در رده‌های مختلف سنی شاهد حضور تیم‌های اردبیل در لیگ‌های کشوری هستیم و مسابقات فوتبال استانی و کشوری با وجود کمبود زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در شهر اردبیل به طور منظم برگزار می‌شود.

او می‌گوید: تمام مسابقات و برنامه‌های هیات فوتبال استان برنامه ریزی شده با محوریت کنگره۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار شود و در این راستا فستیوال فوتبال با حضور ۳۴۰۰ فوتبالیست در اردبیل برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با حمایت فرماندار اردبیل مسیر رشد و توسعه فوتبال و فوتسال شهرستان ادامه می‌یابد و انتظار می‌رود با تامین و اختصاص اعتبارات گام بزرگی در رشد و توسعه فوتبال و فوتسال شهرستان به وجود آید و ورزشگاه علی دایی و تختی اردبیل تکمیل و در اختیار جامعه فوتبال قرار گیرد.

نوتاش گفت: با حمایت فرماندار اردبیل تلاش خواهیم کرد در راستای اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت کشور‌های عضو اکو یک تورنمنت بین‌المللی فوتسال با حضور برخی از کشور‌های عضو اکو در اردبیل برگزار کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار