دستگیری زورگیران خودرو در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری زورگیران مسلح خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت : پیرمرد ۶۰ ساله ای در این شهرستان به پلیس آبادان گزارش کرد که یک دختر و ۲ پسر جوان را به عنوان مسافر از فلکه سده به مقصد ایستگاه ۱۲ سوار کرده بود که پس از طی بخشی از مسیر با تهدید چاقو توسط آن ها رو به رو می شود.

آنطور که این شهروند گزارش داده متهمان این پرونده اقدام به پرتاب راننده به بیرون از خودرو کرده اند و سپس این پراید سفید رنگ را به سرقت بردند.

 سرهنگ کشوری گفت: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آبادان مخفیگاه این متهمان شناسایی و در نهایت با هماهنگی مقام قضایی ۲ نفر از آن ها دستگیر شد.

به گفته او پس از دستگیری دختر ۱۵ ساله و پسر ۲۱ ساله خودروی سرقت شده نیز در مخفیگاه آن ها کشف شد و به مقر نیروی انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی آبادان در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به چهار فقره سرقت به عنف خودرو  پراید از افراد مسن و کم توان با شگرد مشابه در سطح شهرستان اعتراف کردند گفت: سارقان خودروهای سرقت شده را پس از خالی کردن محتویات داخلی و لوازمات بیرونی آن در خیابان رها می کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چهار نفر از مالباختگان در مواجه حضوری با سارقان آنها را شناسایی نمودند از تلاش ها برای دستگیری همدست این سارقان نیز خبر داد.

او در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است ، از مردم خواست تا موارد این چنینی را به سرعت با پلیس 110 در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.