فرماندار دامغان گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۶ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی بندرآبادی  افزود: در دهه فجر امسال ۱۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در این ایام عملیات اجرایی احداث ۱۶ پروژه از ۶ دستگاه اجرایی شهرستان دامغان با اعتبار اولیه ۱۲۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل تملک دارایی در سال ۱۴۰۰، ۱۲۸ میلیارد تومان به شهرستان دامغان تخصیص داده شده است تصریح کرد: تاکنون ۸۲ میلیارد تومان از این اعتبار که ۴۴درصد کل اعتباری پیش بینی شده است، به شهرستان دامغان تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار دامغان ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، ۹۳ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تخصیص داده شد که این اعتبار بین ۱۵ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

بندرآبادی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان ۴۷۰ میلیارد تومان به شهرستان دامغان اختصاص داده شد که از این اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است و مابقی اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۲ تخصیص پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان دامغان ادامه داد: این اعتبارات در بخش‌های تامین آب روستایی و عشایری، طرح تکمیل راه‌های روستایی، احداث و ایجاد استخر‌های کشاورزی، طرح هادی روستایی، تامین آب شرب مجتمع شرق دامغان هزینه شده است، همچنین از اعتبارات سفر ریاست جمهوری احداث مرکز فرهنگی هنری شهر دیباج با اعتبار ۸ میلیارد تومان، احداث مجموعه فرهنگی هنری شهر کلاته رودبار با اعتبار ۲ میلیارد تومان که این دو پروژه فرهنگی هنری برای۱۳ سال بلاتکلیف رها شده بود در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.