دستگیری آدم‌ربایان و رهایی دختر ۲۷ ساله

جانشین فرمانده انتظامی استان از رهایی دختر ۲۷ ساله در عملیات شبانه ماموران انتظامی شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: بامداد امروز دهم بهمن‌ها در پی اعلام احدی از شهروندان مبنی بر اینکه یک سواری پراید با ۳ سرنشین در خیابان احمدی جنوبی به زور یک دختر را سوار و متواری شدند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و با اجرای طرح مهار مطلع شدند که سواری پراید به سمت شهرک "مهدی‌آباد" متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بلافاصله ماموران کلانتری "۳۷ بهارستان" در کمتر از یک ساعت خودرو را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار‌های پلیس اقدام به فرار کرد.

سردار ملک‌زاده گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با تیراندازی به سمت خودرو موفق شدند سواری را توقیف و راننده و ۲ سرنشین (گروگان‌گیران ۲۷ الی ۳۰ ساله) را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دختر ۲۷ ساله که گروگان گرفته شده بود صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده وی شد، گفت: در بازجویی اولیه، آدم‌ربایان علت و انگیزه خود را آزار و اذیت اعلام کردند.

او با اشاره به اینکه در این ماموریت بر اثر تیراندازی و کمانه کردن تیر یکی از گروگان‍گیران مجروح و در بیمارستان تحت درمان است، گفت: کارکنان انتظامی با بهره‌گیری از تمام امکانات خود اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت نخواهند داد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا رضایی
۱۲:۵۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام ، محاکمه فوری و اعدام حق اینان است .
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
درود بر دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام و دورود برشما حافظان امنیت