اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر بر محور جهاد تبیین

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در نشست با اعضاء شورای قضایی استان بر اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر با رویکرد روشنگری و جهاد تبیین تأکید کرد.

احمدرضا بهرامی اظهار داشت: در چهل و چهار سالی که از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد فتنه ها و توطئه های بسیاری از سوی دشمنان بر علیه ملت ایران طراحی و اجرا شد که با رهبری بی بدلیل حضرت امام خمینی(ره)، حسن درایت و سکانداری مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و بیداری مردم شهید پرور ایران همواره به شکست انجامیده است. 

بهرامی افزود: در برهه کنونی نیز دشمنان قسم خورد انقلاب همچون گذشته سعی در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند و بر این اساس همه ما وظیفه داریم تا با تبیین دستاوردهای انقلاب برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تجلی بخش روشنگری درجامعه و خنثی ساز دسیسه ها و اهداف شوم دشمنان باشیم.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری استان در ادامه با تشریح ویژه برنامه های دستگاه قضایی در دهه فجر ابراز داشت: مجموعه دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در استان طی این دهه مبارک می بایست ضمن فضاسازی محیطی، اجرای برنامه های ابتکاری و مشارکتی را در دستور کار خود قرار دهند. 

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر عملکرد هردستگاه باید از طریق فضای مجازی و رسانه ها منتشر و اقدامات شاخص صورت گرفته، جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم اطلاع رسانی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار