ضرورت نامگذاری معابر بدون نام در یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: معابر بدون نام در یزد، باعث سردرگمی مردم شده است و لازم است در اسرع وقت رسیدگی شود.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: عدم نامگذاری بسیاری از معابر به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث به وجود آمدن مشکلات برای شهروندان شده است، جهت بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی لازم است نصب تابلو‌های باقیمانده در به زودی انجام شود همچنین برای معابر با نام تکراری نیز چاره‌ای اندیشیده شود.

او با اشاره به اینکه بر همین اساس، طبق دستورالعمل ها، نامگذاری صورت می گیرد و در این راستا سامانه نامگذاری نیز فرآیند این کار را آسان کرده است افزود: کمیته نامگذاری درخصوص موضوع اسامی معابری که تایید و اعلام شده‌است، ولی نصب تابلو آن اجرا نشده باید بررسی لازم را داشته باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: برخی معابر نیز دارای تابلوی فرسوده هستند که کمیته نامگذاری، سازمان سیما و منظر و سازمان‌های مربوطه برای نونوار کردن آن باید اقدام کنند.

 زارع ابراز امیدواری کرد: با رفع مسائل تابلو‌های معابر، علاوه بر رضایت شهروندان، بخشی از مشکلات دستگاه‌های خدمات رسان برای دستیابی سریع‌تر به محل مورد نظر آسان‌تر می‌شود.

او گفت: نامگذاری معابر، خیابان ها، بزرگ راه‌ها و میادین به نام شهدا، شخصیت ها، مفاخر و چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، سیاسی و هنری اقدامی است برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و پاسداشت خدماتی که این شخصیت‌ها انجام داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار