جشن های دهه فجر در اصفهان با شعار ایران و تنم

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد ولادت امیرمومنان (ع) ۳۱۵ ویژه‌برنامه با شعار «ایران و تنم» در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از اجرای ۳۱۵ ویژه‌برنامه با شعار «ایران و تنم» در نیمه دوم بهمن، خبر داد وگفت: شهرداری اصفهان در اجرای سیاست‌های مردم‌سپاری خود، برنامه‌های ویژه‌ای را برای ایام پیش‌رو با شعار «ایران و تنم» در شهر اجرا می‌کند.


سیدعلی معرک‌نژاد افزود: این برنامه‌ها با همکاری نهاد‌های مردمی، گروه‌های فرهنگی و دستگاه‌های مدیریتی و دولتی با محوریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان زیباسازی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و دیگر سازمان‌های شهرداری برگزار می‌شود.


او برپایی بیش از ۱۰ ایستگاه شادمانه، بیش از ۱۵ برنامه و ۳۰۰ برنامه منطقه‌ای با رویکرد محله‌محوری را از برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در اصفهان اعلام و اظهار امیدواری کرد: در این جشن‌های ملی و مذهبی روز‌های خوبی را با اتحاد و همدلی رقم بزنیم.

شعار ایران و تنم را شهرداری اصفهان با الهام از مصرع چو ایران نباشد تن من مباد برای جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.