بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی به روال عادی، از فردا

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی به روال عادی خبر داد.

عباس زاده سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی گفت: از فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه، با برگشت ساعت کاری به روال عادی، فعالیت کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، شهرداری‌ها و ... ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

او با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان افزود: با عنایت به این که تمامی دستگاه‌ها از سوخت جایگزین برای گرمایش استفاده می‌کنند، لذا محدودیت کاهش زمان فعالیت ادارات حسب مصوبه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان حذف می‌شود و همه دستگاه‌ها به روال شرایط عادی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار گفت: در شرایط افت فشار و در جهت مدیریت مصرف انرژی اعمال شده بود و در شرایط بحرانی دو سه هفته قبل، درخصوص استفاده صنایع از گاز، محدودیت‌هایی اعمال شد که از هفته گذشته این محدودیت‌ها برای صنایع کوچک و رده سومی برداشته شد.

عباس زاده با تأکید بر این که برای هفته جاری و از فردا، محدودیت‌های اعمال شده ویژه صنایع بزرگ هم تقلیل می‌یابد، ادامه داد: این صنایع می‌توانند با ظرفیت ۵۰ درصد از انرژی گاز برای سوخت واحد تولیدی خود استفاده کنند.

او ادامه داد: با این تصمیم، کلیه واحد‌های صنعتی و تولیدی استان عملاً می‌توانند از ظرفیت انرژی گاز برای تولید استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.