۲۰۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید استان سمنان خریداری شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۲۰۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار استان در شب عید خریداری و ذخیره شده است.

قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشست خبری گفت: تامین ۱۰۰ تن سیب برای بازار شب عید پیش‌بینی شده و پیرو دستور استاندار سمنان خرید سیب از کشاورزان استان و بیشتر از مناطق شرقی در دستور کار است.

وی بیان کرد: جوجه‌ریزی دی ماه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه و برای بهمن ماه نیز تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه انجام شد و پیش‌بینی می‌شود در بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان کمبودی در زمینه گوشت مرغ وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در تامین گوشت قرمز در استان سمنان مشکل نداریم و نگرانی در زمینه تامین وجود ندارد، ابراز کرد: میزان عرضه گوشت قرمز در بازار استان سمنان متناسب با نیاز مردم است و تلاش می‌شود از طریق واردات در قیمت گوشت قرمز اصلاحات صورت گیرد.

قاسمی افزود: هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح نرخ ارز موجب افزایش قیمت نهاده شد و افزایش قیمت گوشت تولیدی با توجه به قیمت نهاده ها قابل دفاع است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ارزش مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه جهادکشاورزی ۷۳۶ میلیارد تومان است که برای بخش‌های مختلف مانند مرمت لایه‌روبی قنات، طرح‌های آبخیزداری، عشایری، توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای و توسعه سامانه نوین آبیاری برنامه‌ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.