نجات سه راهدار گرفتار در بهمن در گردنه تاراز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی سه راهدار گرفتار در بهمن گردنه تازار شهرستان کوهرنگ نجات یافتند و حال عمومی آن‌ها مساعد است.

روح‌الله غلامی اظهار داشت: سه دستگاه بلدوزر نیز که در اثر سقوط بهمن دچار حادثه شده بود، سالم از زیر آوار برف بیرون آورده شد.

وی افزود: این در حالی است که یک راهدار که در حادثه سقوط بهمن گردنه شاهمنصوری دچار حادثه شده به شدت مصدوم شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است.

غلامی با اشاره به فعالیت ۴۵۰ راهدار در محور‌های ارتباطی استان، اضافه کرد: این تعداد راهدار به وسیله ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین مشغول برف‌روبی و امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف هستند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در حال حاضر گردنه‌های چری، شاهمنصوری و تازار در شهرستان کوهرنگ و محور ارتباطی هارونی به سودجان در شهرستان شهرکرد به سبب کولاک برف و نبود دید افقی مسدود شده، اما تردد در دیگر محور‌ها در جریان است.

غلامی با تاکید بر لزوم به همراه داشتن زنجیرچرخ، البسه گرم و ذخیره سوخت کافی در حین سفر به مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر استان، یادآور شد: رانندگانی که قصد سفر به مناطق مختلف را دارند، می‌توانند پیش از سفر با برقراری تماس با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار