یادواره شهدای مدافع امنیت با محوریت بسیجی شهید حسین تقی پور از شهدای میانه‌ای اغتشاشات اخیر تهران در میانه برگزار شد.

حجت الاسلام احمد پناهیان اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن در جریانات اخیر سیلی محکمی از مردم خورد، گفت: این سیلی خدا بود که توسط دست مردم بر صورت دشمنی نواخته شد که رویای خام پیروزی بر جبهه حق را در سر داشت و در آخر به شکست وادار و معترف شدند.

او  با بیان اینکه دشمن در موضوع اخیر، جنگ ترکیبی تمام عیار را با تهدید و تحریم آمیخته بود، افزود: وقتی دل‌های مردم با ایمان به خدا و ولایت آمیخته و گره خورده باشد، جبهه مقابلش حتی با نیرو و تمام تجهیزات هم قادر بر مغلوب کردنشان نمی‌شوند.

او  با بیان اینکه دشمنان قصد تحریف آرمان‌های امام (ره) را دارند، بر لزوم هوشیاری قشر جوان و نوجوان تاکید کرده، گفت: دشمن امروز به سراغ جوانان و نوجوانان رفته، چون می‌داند امروز نمی‌تواند با نظام مقابله کند، لذا بستر را برای آینده فراهم می‌کند و خوراک فکری ناسالم در فضای مجازی، یکی از این زمینه سازی هاست.

اساتید حوزه علمیه قم  با اشاره به شهدای زینبیه و ثارالله میانه، گفت: باید تمام دختران سرزمینمان، تک تک دختران شهید زینبیه و ثارالله را بشناسند و این شناخت می‌تواند در کشور موج ایحاد کند و لازم است در این زمینه جریان رسانه‌ای حق خود را برای این شهدا ادا کند.

برچسب ها: شهدا ، مدافع امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.