آمادگی استان کردستان برای اسکان مسافران در راه مانده

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کردستان از آمادگی لازم جهت اسکان اضطراری مسافران در تمامی مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد.

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کردستان با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی لازم جهت اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در تمامی مسیرهای مواصلاتی ده شهرستان تابعه استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

طی روزهای گذشته بانک جامع اطلاعاتی مراکز اسکان اضطراری شهری، روستایی و بین جاده‌ای کردستان تهیه و به فرمانداری‌های تابعه، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پایگاه های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان ابلاغ شده است.

این اطلاعیه می افزاید: با تلاش خادمان مردم کردستان و علی رغم بارش شدید رحمت الهی، مشکلی در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و مسافرانی که در این روزها کردستان را بعنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند، وجود ندارد.

در خاتمه این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط جوی ۲۴ ساعت آینده از هم استانی‌ها و هم وطنان عزیز درخواست می‌شود حتی الامکان از تردد غیرضرور در محورهای مواصلاتی کردستان پرهیز کنند اما چنانچه ناچار به ورود به مسیرهای بین شهری هستند حتما وسیله نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.