برگزاری آئین گشایش جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در شیراز

مدیر هنری جشنواره هنر‌های تجسمی فجر استان فارس گفت: آئین گشایش این رویداد با عنوان "تجسم هنر استان فارس" ظهر ۱۲ بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

محمدجواد زارع‌مهذبیه گفت: مجموعا ۱۳۰ اثر در رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد که ۲۰ اثر از ۱۲ هنرمند استان فارس در آئین گشایش این رویداد به نمایش در خواهد آمد.

او با یادآوری اینکه فارس در جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، میزبان بخش «تجسم هنر» است، گفت: این یکی از گام‌های مؤثر برای تمرکززدایی از جشنواره‌های هنری است تا هنرمندان سراسر کشور و آثار آنان بهتر دیده شود.

زارع‌مهذبیه یادآور شد که آثار هنرمندان استان فارس در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی گرافیک (پوستر)، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی و نگارگری، ویژه پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر از ۱۲ تا ۳۰ بهمن در محل تالارحافظ به نمایش گذاشته خواهد شد.

او گفت: در رشته کارتون آثار احمدرضا سهرابی و محمدحسین اکبری، در گرایش نقاشی، آثار آمنه محسنی و معصومه زارع شیبانی، در نگارگری آثار صولت‌الله باصری، در بخش پوستر آثار محسن گل آرایش و امیرحسین عبادیان، در تصویرسازی آثار مهرنوش دشتی‌زاده، در بخش عکس آثار علیرضا عباسی و در خوشنویسی آثار مجید رستگار، محمد اوجی نژاد و محسن زرکش در نمایشگاه شیراز به معرض تماشا گذاشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.