توزیع ۸ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در هرسین/دستگیری سه شکارچی متخلف در صحنه و روانسر

فرماندار هرسین از توزیع ۸ تن گوشت قرمز تنظیم بازار طی ۲ هفته گذشته در هرسین خبر داد.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار هرسین گفت : طی ۲ هفته گذشته تاکنون هشت تن گوشت قرمز تنظیم بازار از قرار هر کیلو ۱۵۵ هزار تومان در شهرستان هرسین توزیع شده است.

وی افزود: قصابی‌های متخلف هرسین شناسایی و با اخذ تعهد و تشکیل پرونده تعزیراتی برای آن‌ها ۲۵ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: به منظور جلوگیری از گران شدن تخم مرغ و کمبود آن تنها واحد مرغ تخمگذار شهرستان ملزم شد تخم مرغ‌های تولیدی را با نظارت جهاد کشاورزی در بازار توزیع کند.

موسوی چشمه کبودی بیان کرد: طی چند هفته گذشته حدود ۱۲۰ مورد بازرسی شبانه روزی از نانوایی‌ها صورت گرفت و در این راستا ۲۲ نانوایی متخلف جریمه نقدی و کسر سهمیه شدند.

وی ادامه داد: از مهمترین تخلفات خبازی‌ها کم فروشی، فروش غیر قانونی آرد و عدم رعایت ساعت پخت است.

سه شکارچی متخلف در صحنه و روانسر دستگیر شد

سه نفر شکارچی متخلف با تلاش محیط‌بانان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های صحنه و روانسر در استان کرمانشاه دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صحنه گفت: ۲ نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار دو بال «فاخته» کرده بودند با تلاش محیط بانان این شهرستان دستگیر شدند.

شهرام مظفری‌زاده گفت: در پی پایش و گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت محیط زیست شهرستان صحنه، این ۲ نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار کرده بودند شناسایی و پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی افزود: محیط‌بانان این اداره به صورت شبانه روزی در حال پایش زیستگاه‌های طبیعی شهرستان هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی برابر ضوابط و مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

مظفری‌زاده از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان صحنه خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

دستگیری یک شکارچی متخلف در روانسر

رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر گفت: با تلاش یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان یک فرد شکارچی دستگیر و از وی ۲ بال کبک وحشی و ۲ قلاده تازی شکاری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

جهانگیر امیری یادآور شد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت زنی در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست شهرستان موفق به دستگیری این شکارچی متخلف شدند.

وی اظهار کرد: برای فرد متخلف تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی معرفی و نسبت به رهاسازی کبک‌های کشف شده در زیستگاه طبیعی شهرستان و بازگشت به دامان طبیعت اقدام شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار