سه اعتراف هولناک مصی علینژاد در ۳۰ ثانیه

مسیح علینژاد در سی‌ثانیه سه اعتراف هولناک کرد.

مسیح علینژاد در سی‌ثانیه سه اعتراف هولناک کرد که ابتدا تأیید و تصریح کرد که خودش عمله سیا و کاخ سفید است. دوم، اعتراف کرد که آشوب وسیله‌ای برای امریکا با هدف خروج از مذاکرات هسته‌ای بوده است؛ و سوم، نشان داد که امریکا از آشوب ناامید شده و می‌خواهد به میز مذاکرات با ایران بازگردد. همه این‌ها در این جملات او آشکار شد: «اکنون در دولت امریکا و دولت فرانسه این سؤالات را از ما می‌پرسند که این انقلاب تمام شده و الان کسی در خیابان نیست. پس شما چرا فکر می‌کنید که ما نباید به میز مذاکره برگردیم!»

برخی اصلاح‌طلبان و مخالفان حکومت ایران که از قضا حمایت‌های ضمنی و گاهی آشکار از آشوب داشتند، ادعای تحلیلگران درباره رهبری چند فعال سیاسی مثل علینژاد در آشوب پاییزی را «کوچک‌کردن انقلاب (!) یا بزرگ‌کردن امثال علینژاد» می‌دانستند و معتقد بودند این آشوب خیلی عمیق‌تر و اثرگذارتر از آن است که به این چیز‌ها قابل تقلیل باشد. اما حالا علینژاد که دوستانش در شبکه‌های لندنی او را «کثافتی که با فروش ویدئو‌های مادران قربانیان آشوب، کاسبی می‌کند»، می‌نامیدند، در گفتگو با اینترنشنال اعتراف می‌کند که رهبران اروپا و کاخ سفید با او در ارتباط هستند! ممکن است او البته غلو کند که ذات امثال او در دروغ و غلو است، اما نکته اینجاست که رهبران غربی برای هدایت این آشوب کسی غیر از این افراد را در دسترس نداشته‌اند. دیدار رهبران اروپایی و امریکایی با امثال کریمی و علینژاد و بنیادی، در میان مخاطبان، «دیدار احمق با احمق‌تر» لقب گرفت و این حقیقتی است که حالا علینژاد در یک مصاحبه به آن اعتراف می‌کند و از ناامیدی رهبران غربی به خشم آمده است: «ناامیدی رهبران امریکا و اروپا دل آدم را خالی می‌کند! جواب من به آن‌ها در برابر این حرف که مردم دیگر در خیابان نیستند چرا به میز مذاکره بازنگردیم، این است که، چون شما سپاه را تروریست اعلام نکردید. به‌خاطر اینکه شما با صدای بلند اعلام نکردید که مذاکرات هسته‌ای تمام شده با این حکومت. انقلاب مراحل متعدد دارد. مرحله بعدی این است که شما به این حکومت سیگنال بفرستید و بگویید ما از ارتش اگر از مردم حمایت کند، حمایت می‌کنیم. ما حمایت می‌کنیم از اعتصابات سراسری. ما صندوقی راه می‌اندازیم تا حمایت کنیم از کسانی که اعتصاب می‌کنند و سرکار نمی‌روند.»

البته پیشنهاد راه‌انداختن یک صندوق مالی کاملاً به مذاق علینژاد که دوستانش او را یک لاشه‌خوار و کاسب می‌دانند، می‌خورد و پیشنهادی منطقی است!

او به غربی‌ها می‌گوید: «پیشنهادی که آقای پهلوی داده، باید فشار حامد اسماعیلیون را به رسمیت بشناسید و سپاه را تروریست اعلام کنید. ما این را به کشور‌های غربی می‌گوییم، اما الان همه امید من این است که مردم ناامید و خسته نشوند. امیدوارم به‌زودی دیدار‌های جدی با رهبران کشور‌های غربی صورت بگیرد که ببینند ما چهره‌های درخشان و تحصیلکرده‌ای در داخل و خارج از کشور داریم که می‌توانند این حکومت را بهتر از این واپسگرا‌هایی که الان در قدرتند اداره کنند.»

علینژاد باید اینجا توضیح می‌داد که اگر چهره‌های درخشان و تحصیلکرده در دسترس شورش‌شان است، چرا آدم تحصیل‌نکرده و غیردرخشان بلکه تاریکی مثل او سرکردگی آن را برعهده گرفته است؟!

علینژاد و اینترنشنال البته به اختلاف عمیق اپوزیسیون و رسیدن به مرحله سهم‌خواهی و تقسیم غنائم در پایان شکست (!) واقف‌اند، به همین خاطر سعی می‌کنند مدعی شوند که اپوزیسیون الان خیلی به‌هم نزدیک شده‌اند: «خیلی صریح بگم. غرب میدونه که این حکومت باید بره. اما نمیدونه که آیا اپوزیسیون متحد هست برای دوران گذار، برای دوران عدالت انتقالی، برای تشکیل یک مجلس مؤسسان و یک دولت موقت [یا نه]. آیا اپوزیسیون این آمادگی را دارد که به کشور‌های غربی بگه ما یک ایران بدون جمهوری اسلامی می‌خواهیم و شما باید با ما گفتگو کنید؟»

علینژاد با تعریف یک داستان می‌خواهد اهمیت خودش را برای سران غربی نشان دهد و واقعاً باید از غرب ممنون بود که پلشتی مانند او را انتخاب کرده است که یک تنفر عمومی در میان مردم و حتی دوستانش از او وجود دارد: «پلیس سوییس من را با ماشین ضد گلوله بردند جایی نزدیک یک دریاچه و از آنجا با هلی کوپتر من رو بردن به فرودگاه. چرا؟ یعنی جمهوری اسلامی اینقدر بازو‌های تروریستی‌اش فعال هستند که در سوییس هم منی که باید زندگی نرمال داشته باشم باید با استرس و با هلی کوپتر در خاک اروپا تردد کنم. برای اینکه بگن در خاک اروپا نمی‌خوایم دردسر ایجاد بشه.»

علینژاد احتمالاً خوب می‌داند که او و منافقین برای غرب تفاوتی ندارند و هر دو به یک دلیل وسیله قرار گرفته‌اند و غرب هیچ‌وقت آن سازمان قدیمی و خدمتکار تروریسم را به امثال تازه‌کار‌های نان به نرخ‌روزخوری مثل او نمی‌فروشد، اما باز هم می‌گوید: «امیدوارم همه بتوانیم با اتحاد به دولت‌های غربی نشون بدیم که ما نمایندگان بهتری هستیم در مقایسه با سازمان مجاهدین خلق و نایاک. در مقایسه با چهره‌هایی که مردم داخل ایران بالأخره این روز‌ها اسماشون رو صدا نکردند! اما اسم‌هایی که داره صدا میشه من امیدوارم به‌زودی در کنار هم بنشینیم»!

منبع: روزنامه جوان

برچسب ها: ضد انقلاب ، اعتراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
پایان کار مصی پولی نژاد نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۴:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
فساد طلبان رسوا و سلبریتیهای رسواتر چرا به لانه های خود خزیدن؟ آیا منتظر دریافت دستمزهای فحاشی های شون به نظام ومسوولین، از رسانه های معاند هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
بابا حرف زدن راجع به این زن زشت و بدترکیب باعث میشه مطرح تر بشه اگه پایه باشید راجع بهش هیچ حرفی نزنیم و به گدایی افتادنش ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۲:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
مصیح پولی نژاد بنگر به عاقبت منافقانی که ترور کردند‌ بمب گذاری کردند آتش زدند که دو دنیا از دست دادند در این دنیا که آواره اند در آخرت رو سیاه وجهنمی چون اعتقادی ندارند تو برو به درک
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست مسلمان
۱۲:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
باعرض سلام و ادب خدمت کلیه وطن پرستان ب غیرت ومسلمان ایرانی بنده از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس هستم و از اهالی رسانه تقاضا دارم این قدر از این زنک پست وطن فروش کثیف نام نبرند و او را با اسامی مقدس مسیح( ع) ویا مصی یاد نکنند اسم اصلی این بی لیاقت معصومه است ولی مثل آدمهای عقده ای خود را با تلخص معصی که لیاقتش نیزهمین است یعنی معصیت کار تغییرداده است و فکرمیکند آدم بزرگی شده است خواهشمنداست بگذارید که بی شرف وبی ناموس بماند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
وطن فروش بدبخت !!!
از صدقه سری این نظام صاحب نون و آب شدی !!
حالا برای مملکتت شاخ شدی !!!
برو به جهنم که عن قریب به آن خواهی رسید !!!
Iran (Islamic Republic of)
بزرگمهر
۲۱:۰۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
دشمنان ایران چقدر نادانند که به تووعلی کریمی وخائنین بی عرضه پول پرست دل بسته اند
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۸:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
روانشناسی رفتار و حرفاش نشون میده انگار خودش نیس ی طوری انگار مسخ شده اسباب بازی خیمه شب بازی دستای بیگانگان هس

بچه های طلاق و زنان مطلقه اکثر دچار همچین مشکلاتی هستن انگار حس طردشدگی و همیشه همراهشون دارند
والدین در این مواقع کمی حساس باشن در دوران قبل ۱۸ سالگی فرزندان ب فکر طلاق از همدیگه نباشند

و والدین زنان مطلقه ، پشتیبان باشن تا دخترا مطلقه شون این دوره و بگذرونن

واقعا فرهنگ غرب چ کرده

وطن و مادر و پدر اصل هس هیچکس و هیچ جا
جاشون پر نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خداوند
۱۷:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
برده غرب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
خاک بر سرت بدبخت . تواینقدر بدبختی که آرزویت این بود که مکرون رئیس جمهور ملعون فرانسه تو را ببوسد . بدبخت روانی . کمبودت رو اینجوری میخوای برطرف کنی احمق سرخورده .
Germany
حسین
۰۹:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
ارذال و اوباش خارج از ایران و اسرائیل و آل سعود و و و الخ یا کور هستند و یا خود را به خواب زده اند ، چهل و اندی سال با تجزیه طلبی و جنگ ۸ ساله صدام احمق تر از خودشان هیچ غلطی نکردند و نخواهد کرد ، به هر قبله ایی که قبول دارید ، می‌گویم دست یکی پشت این قضایا است و آن دست خدا میباشد . حالا بریدن چاهی عمیق حفر کنید و نه یکی ، بلکه همه با هم جلسه ایی بگیرید که نه تنها مردم ایران ، بلکه تمام آزادگان جهان روی شما خاک بریزند و روی سنگ قبرش بنویسند . اینان سمبل حماقت بشریت هستند . و ریختن آب دهان بر مزارشان واجب ....والخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
لطفا اسم مسیح را لکه دار نکنید بارها دیدم از این لفظ برای این نکبت بی هویت ،بی شرف استفاده کردند مخفف اسمش متاسفانه از معصومه میاد و مصی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
باید گفت نا چه اندازه سیاسیون غرب نگون بخت شدند که به تفاله هایی مانند معصومه علی نژاد قمی که بازمانده زره بینی ملکه اعتضادی و...هستند دل بستند که البته از مکرون سارکوزی تبار و...‌بیشنرازاین هم انتظاری نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
قمی شو از کجا آوردی . یارو که شمالیه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
منظورش قمی کلایی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
زمانی بود که در ایران سیاستمدارانی بودند که گفتارشان درمجامع فروملی تبدیل به قوانین نهاد های فراملی می شد،وجایی برای ملکه اعتضادی های معلوم الحال و ... نبود،اما حالا سیاستمداران بی شعوری در غرب پیدا شدند که به امثال معصومه علی نژاد قمی ها دل بستند که باید گفت:چه نگون بخت موجودی شدند سیاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
مسیح پولی نژاد به امید روزی که مسله زم یا صدام اعدام بشی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
خیلی واضح هست که این بدبخت بیچاره مورد غضب خدا واقع شده از رنگ روش ریخت وغیافش،زشتی این عجوزه،به سبب اعمال زشتی هست ک مرتکبشون شده،وداره میشه،مطمئنآ زندگیه کثافتی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
مسیح آمریکایی اعدام باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
لکه ننگ و خودفروخته بدبخت آواره درکنار یانکی های گاوچران
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۳:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام علیکم، بدبخت بیچاره مهره سوخته،بیشتر قیافه اش می خوره خودکشی کنه.خطی از متن این نوشته در بالا خوندم که ( برخی ) اصلاح طلبان ...اگه اینجور بوده خدا لعنت شون کنه این ضد انقلاب های داخلی رو ونابود بشن ان شاءالله،وحرامشون بشه نون این دولت از امروز نفرین ...جدید اضافه شد براشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
به کوری چشم تو و امثال تو مذاکره نمیکنیم و از پیمان مسخره آن پی تی هم خارج می‌شویم
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۲۰:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
بنده خدا چی میگی? این خانم از خداش که مذاکره نکنیم،، آمریکا همش ما رو تحریم کنه! چرا خود زنی میکنی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
زبان سرخت سر همچون جوجه تیغیت را به باد خواهد بد بخت همش فکر پول جمع کردی از بقل مکرون می اُفتی بقل بایدن ازبقل باید ن به بقل صدر اعطم آلمان ازبقل او ن به بقل این خاک تو سرت کنم برو خودت را به یک روان پزشک نشان بده تا تلف نشدی پولی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
از کدوم مردم حرف میزنه؟ من که دوست دارم دهن این خائن کثیف رو خرد کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ننگ بر دشمنان ایران اسلامی و حامیان و خائنان داخلی اونها
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۹:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
به قول حضرت علی چه، بسیار کسانی که درشب رنگ آفتاب صبح را ندیدندوچه بسیار کسانی که به آنها حسرت میخردند ولی حالا بحال آنها می‌خواهند گریه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ای خدا نشناس خبیث ، خدا نابودت کنه
چطور روت شد که به هموطنان خودت
خیانت کنی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
هرزمان که این افریته پولینژاد را می بینم از ترس صورت عبوسش آن شب خوابم نمی برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ای بد بخت پولی نژاد خبر نداری همه چیزت را باختی آن پولهای که جمع کردی باید خرج امنیت خو دت کنی به خدا قسم آنهای که حتی انقلابی هم نیستند چشم دیدن تو انسان بد فطرت بی آبرو زنا کار را ندارند تو آبرو برای مردم ایران نگذاشتی واقعاً تومخالف جمهوری اسلامی هستی یا دنبال پول
تواز چشم تمام قوم خوبشات هم افتادی چه برسد به مردم خون این آدمهای که در این اعتشاشات ریخته شد گردن تو است پس منتظر عواقب کارت باش پولی که با خون بدست آوردی قاتلت خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
مسیح پولی نژاد همین آمریکا یه روز امثال تو رو مثل دستمال توالت پرت میکنه سطل آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ مصرف مصی عنی نژاد که تمام شد همچون روح اله زم به مکافات اعمالش میرسد
Iran (Islamic Republic of)
حمدی
۲۰:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
اگه تو امریکا رشد کرده بود .حالا معلوم نبود .چه دربدری بود .از امنیت ما استفاده کرد تا سالم موند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۷:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
حکایت ضرب‌المثل ابر و باد و مه و خورشید همه در کارند تا ایران با فرصت سازی دشمنان و خائنین یک قدرت هسته ای قدر در تمام زمینه‌ها شود پس به تقدیر باید احترام گذاشت حتی اگر برجام اجرای میشود باز هم غربی ها هزار دلیل برای تحریم می‌تراشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
روح الله زم را هم در فرانسه با ماشین اسکورت مثل یک گونی زباله جابجا میکردن عاقبتش چطور شد
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
یعنی از این به بعد هر کی اسکورت داشت میتونیم بگیم طرف گونی زباله است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ارزش گونی زباله از خائن به سرزمین خودش بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
این یارو که عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تفاله جاش همنشینی با اصل جنس ناب نیست !!!
جای تفاله مزبله است !!!
جاشون محل تعفون و کثافت و نجاست و پلشتی و نامردی و ....هست.
از کسی که نامشروع باردار شده ، چه انتظاری هست !!!
این بزودی دق خواهد کرد!!!
پیر زن زشت، خرفت !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
داداش این تفاله ، تعفون ، کثافت ، نجاست ، پلشت ، زنا کار ، زشت ، خرفت را نابود کردی ، عزیز این منبع تنفر ، بی هویت ، خناس ، بدون لولایی که بر هر نجاستی می نشیند و وز وز می کند لیاقت این همه توجه و توصیف ندارد ، ولش کنید تا به درد خود بنالد و جیغ بزند مترسک ، هویجی ، سر نگون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
جان هرکی دوست دارید عکس این موجودناقص الخلقه را نذارید هرموقع میبینم یاد قسط های عقب افتاده ازدواج می افتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
هم تو هم اربابانت کور خونده اید. این انقلاب حاصل خونهای جوانان است . البته مسولان خیلی در حفظ انقلاب نقش دارند با کم کاریها دل مردم را سرد نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
انشالا همیشه در ترس و نگرانی زندگی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
این بی پدر ومادرها که همیشه بودن و هستن و مزدوران،امریکا و غرب هم هدفشون مشخصه
شما به فکر معیشت مردم باشید تو رو به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
لطفا در مورد خودش نظر بدهید.
پدر و مادرش محترم هستند و بیش از همه از او ناراحت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
چهره های تحصیل کرده و درخشان را خوب آمده..... رضا ربع پهلوی...علی کریمی.... همه در اوج سواد خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
خاک برسرتومزدور وطن فروش
آخرین اخبار