عضو انجمن فرهنگی و مدیرنشر مهاجر گفت: دومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان با حضور ۹۰ ناشر از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برپا شد.

محمدحسن محمدی عضو انجمن فرهنگی و مدیرنشر مهاجر افزود: این نمایشگاه در چهار گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان و جوان در سه طبقه و هزار و ۵۰۰ متر فضا در ساختمان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی میبد دایر شده است.

او با اشاره به عرضه ۱۵ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه ادامه داد: در کنار نمایشگاه کتاب، بازی‌های فکری آموزشی و تجهیزات علوم آزمایشگاهی برای تجهیز مدارس هم عرضه شده است.

به گفته عضو انجمن فرهنگی و مدیرنشر مهاجر این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن ماه در ساختمان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی دایر است و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند همه روزه ازساعت ۹ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

محمدی اظهار داشت: میزان تخفیف خرید کتاب برای عموم ۲۰ درصد بوده و بن‌هایی هم از طرف اداره کار و شهرک صنعتی برای گروه‌های خاص و مدارس با تخفیف‌های توافقی در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: حضور سه روزه رحمان دوست شاعر پیشکسوت کودک و نوجوان، برگزاری دو کارگاه با موضوع و رویکرد زیبایی شناسی در تربیت و مساله پروری و دوره قصه نویسی برای کودکان و معلمان با حضور متولی مدیر نشر رویش را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار