عملیاتی شدن استعلامات دوسویه آب و برق

سامانه استعلامات دو سویه آب و برق با هدف هوشمندسازی انشعاب‌های برق مصارف کشاورزی در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

مهدی عمادی مدیر دفتر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران در جلسه بررسی راه‌اندازی سامانه استعلامات دوسویه آب و برق گفت: وب سرویس دوسویه آب و برق در بستر ساماب راه اندازی شده و در حال حاضر اطلاعات ۱۱ هزار مشترک تطبیق داده شده و در سامانه ساماب وجود دارد و تطبیق اطلاعات سایر مشترکان کشاورزی هم در دست بررسی است.

او افزود: با همکاری اداره توزیع نیروی برق استان با ارسال پیامک به مشترکین منابع آبی برقدار درخصوص مراجعه به منابع آب شهرستان‌ها به منظور تعیین وضعیت کد اشتراک ساماب اطلاع رسانی لازم انجام می‌گیرد.

مرتضی نبی‌زاده معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه انجام استعلامات دو سویه آب و برق طبق ابلاغیه وزارت نیرو و یکی از نیاز‌های مهم در راستای تحقق اهداف سازمانی شرکت می‌باشد بر به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود به منظور عملیاتی شدن این سامانه تا پایان امسال تاکید کرد.

جلوگیری از اضافه برداشت منابع (آب و برق)، برنامه‌ریزی دقیق کنترل میزان مصارف جهت برنامه‌ریزی‌های آتی، تسریع در وصول حقوق دولتی و الکترونیکی شدن فرآیند اخذ پروانه بهره‌برداری و برقدار نمودن آن‌ها از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار