حجت الاسلام محمد عزیزی ضمن بیان اینکه دشمنان قصد دارند تا مردم را در برابر نظام اسلامی قرار دهند، گفت: تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه شوم دشمنان است.

امام جمعه میامی  در نخستین روز از دهه فجر و در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی میامی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه امام خمینی (ره) با همراهی مردم دو هزار و ۵۰۰ سال پادشاهی را با دست خالی بر می‌اندازد و انقلاب اسلامی را به پیروزی می‌رساند و این جز معجزه چیز دیگری نیست، بیان داشت: چندین روایت وجود دارد که در آنها قید شده در آخرالزمان دو سید برمی‌خیزند که ریشه فساد را می‌خشکاند و حتی اهل تسنن نیز به این موضوع صحه گذارده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال با تمام قدرت‌های دنیا جنگیده است، افزود: آمریکایی‌ها در رسانه‌هایشان نوشته‌اند که اگر این فشارها را در طول چهار دهه بر ابرقدرت‌ها وارد می‌کردیم متلاشی می‌شدند اما به همت مردم ایران اسلامی و پشتوانه امام زمان (عج) بیش از چهار دهه با دشمنان با محوریت آمریکا جنگیده و استوار ایستاده‌ایم.

امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان در طول این چهار دهه مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کردند، افزود: فتنه‌های اخیر از ۸۸ تا ۹۸ و امسال و همچنین وارد ساختن سپاه به فهرست گروه‌های تروریستی و … علیه ایران صورت گرفت اما یکی پس از دیگری ناکام و ناموفق ماند و مردم ایران سربلندتر از سابق ایستادگی کرده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه مهمترین موضوع کنونی که پیش روی انقلاب اسلامی قرار دارد، تبیین است، گفت: بسیاری از جوانان ما امروز می‌پرسند که چرا مردم انقلاب کردند و لذا این موضوع نیازمند تبیین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.