هیات‌های ورزشی کم کار را زیر سؤال ببرید

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از خبرنگاران خواست که هیات‌های ورزشی کم کار استان را زیر سؤال ببرند.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر ،گفت: به سراغ هیات‌های کم استان بروید و ضمن مطالبه از آنها، خروجی کار آن‌ها را بپرسید.

او افزود: بعضی از روسای هیات‌های ورزشی با وعده و وعید در مجمع انتخاباتی رای می‌آورند ولی پس از قبول مسئولیت، کم کاری می‌کنند. ما هیات‌های بدون برنامه را تحمل نمی‌کنیم چرا که اینجا مازندران مهد ورزش است.

عالیشان گفت: رئیس هیاتی داریم که ۳ دوره مشغول کار است، ولی کار خاصی انجام نداده است، ما باید شعار استفاده از مدیران متعهد، متخصص و پاک دست را در ورزش عملی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: پیش بینی می‌شود بالغ بر ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان داشته باشیم که در قالب برنامه‌های فرهنگی، حوزه جوانان، ورزش قهرمانی و همگانی و میزبانی رویداد بین المللی و هیمنطور افتتاح پروژه‌های ورزشی دولتی و خصوصی خواهد بود.

او گفت: شاخص‌ترین برنامه فرهنگی برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان است و شاخص‌ترین برنامه ورزشی، میزبانی رویداد بین المللی پرورش اندام خواهد بود که در ۵ رشته آقایان و دو رشته بانوان، از ۲۶ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد که پیش بینی ما حضور ۲۰۰ ورزشکار خارجی از ۳۰ کشور جهان و ۸۰۰ ورزشکار داخلی است.

عالیشان در تشریح دستاورد‌ها حوزه ورزش وجوانان، افزود: ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند و ۲۳ میزبانی اردو‌های تیم ملی را در استان داشتیم، ۱۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان نیز داریم.

او گفت: ورزش در خون مردم مازندران است و ۵۲ هیات در استان مازندران داریم که بیش از ۱۰ هزار نفر در امور ورزش مازندران فعالیت می‌کنند و اگر میگوییم مازندران قطب ورزش است مرهون همکاری و همدلی همگانی است.

عالیشان گفت: ۵۴۴ سالن سرپوشیده در دستگاه ورزش و جوانان مازندران داریم و ۲ میلیون ۸۰۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در این استان احداث شد که این موضوع در قبل از انقلاب ۲۴ مورد ۱۷ هزار متر مربع بوده است و این نشان دهنده خدمات ارزنده نظام اسلامی در حوزه ورزش است و امروز سرانه ورزش روستا بیشتر از شهرهاست که نشان دهنده توجه مسئولان نظام به توسعه مناطق محروم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.