در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛

بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه‌ها ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه‌ها ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم هرچه سریع تر پرداخت شود.

آقای حمیدرضا سیدی در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ در جمع خبرنگاران گفت: اکنون هیچ مشکلی در مسیرهای هوایی نداریم و هواپیماها می‌توانند در مسیرهای تعیین شده تردد کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  برخی ممنوعیت های هوایی که دائمی هستند، مانند آسمان نطنز یا اراک تاسیسات خواستاریم همیشه به صورت ممنوع پابرجا خواهد ماند. برخی موارد هم  مانند اتفاق هفته گذشته اصفهان به صورت موردی برای مدت کوتاهی عبور از آسمان این منطقه ممنوع اعلام شد، اما هم اکنون باز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره دریافت هزینه نشست و برخاست هواپیماها به صورت ارزی از ایرلاین‌ها یادآور شد : قانون هزینه نشست و برخاست را ارزی اعلام کرده، ولی ما معادل ریالی با نرخ ارز ای تی اس از ایرلاین ها دریافت می کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها میزان بدهی شرکت های هواپیمایی به این شرکت را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: غیر از فرودگاه مهرآباد، همه فرودگاه ها برای نشست و برخاست هواپیماها تخفیف می دهند.

او درباره  وضعیت هوانوردی عمومی گفت:  هر شرکت یا فردی که بخواهد در هر فرودگاهی تاکسی هوایی راه اندازی کند شرکت فرودگاه ها حمایت کرده و تخفیف می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار