همزمان با آغاز دهه فجر، رژه تماشایی موتورسواران بجنوردی و استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

 همزمان با آغاز دهه فجر، رژه تماشایی موتورسواران بجنوردی و استقبال نمادین از ورودتاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با حضور جمعی از مسئولان برگزارشد.

در این رژه، موتورسواران و ستون موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی از فرودگاه تا میدان شهید بجنورد برگزارشد و شرکت کنندگان در این مراسم یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

برای سر بلندی ایران ۲۰۰ هزار شهید دادیم

نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی گفت:این ملت با رهبری امام خمینی به میدان آمدند و برای بقا و سربلندی ایران اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم.

نماینده  ولی فقیه در استان گفت: مردم آمدند تا دوباره قرآن و دین و ارزش‌ها رابرای سربلندی ایران ۲۰۰ هزار شهید دادیم زنده کنند، ارزش‌های اسلامی را احیا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری در مراسم گلباران تمثال حضرت امام خمینی و شهدای ایران اسلامی در بجنورد گفت: مردم انقلاب کردند این ارزش‌ها حفظ شود، قرآن فراموش شده بود، مردم آمدن تا دوباره قرآن و دین و ارزش‌ها را زنده کنند، ارزش‌های اسلامی را احیا کنند، آن روز با رژیم پهلوی جنگیدیم، امروز هم نظام استکباری همان مسیر را می‌رود.

او گفت : در دنیا ببینید نظام‌های غربی که چگونه با این ملت دشمنی می‌کند با نوشتن کتاب و آتش زدن قرآن با این مردم دشمنی می‌کنند، امروز همان شیاطین هنوز هستند، تا وقتی شیاطین یا دین خدا دشمنی می‌کنند، این مردم و این پیروان دین پیامبر هم هستند و نفرتشان را از این رفتار‌ها ابراز می‌کنند.

نماینده ولی فقیه دراستان خطاب در دشمن و استکبار گفت: آن نظامی که به خاطر ترس از نام شهید سلیمانی سپاه را تحریم کرد، بداند که نام شهید سلیمانی همچنان باقی خواهد ماند، و رسوایی برای دشمن می‌ماند.

او گفت : این اغتشاشاتی که دشمنان آورده بودند تا امنیت را از بین ببرند تا نظام را ساقط کنند، بدانند که این نظام ریشه در مردم و جوانانش دارد، و آن‌ها را در میدان نگه می‌دارد.

برچسب ها: 12 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.