تلاش‌های بی وقفه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین در خوی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تلاش‌های بی وقفه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در هوای زیر صفر درجه و برفی شهرستان خوی، ادامه دارد.

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان  گفت: هلال احمر قزوین در کنار امدادگران، نجاتگران و پرسنل خدوم این مجموعه مردم نهاد با تلاش‌های بی وقفه خود در حال امداد رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی در هوای زیر صفر درجه و برفی این شهرستان می‌باشد تا تسکین گر آلام دردمندان درگیر این زلزله باشد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی تیم مجهز امداد و نجات استان قزوین که شامل ۱۵ امدادگر متخصص در حوزه آواربرداری و کار با دستگاه‌های زنده یاب، به همراه ۶ دستگاه خودرو دو کابین، تریلر و کامیون می‌باشد، عملیات امداد رسانی بی وقفه در جریان است.

خوئینی تصریح کرد: این تیم‌های اعزامی به منظور کمک در امر تخلیه و بارگیری، توزیع اقلام، آوار‌برداری و اسکان موقت و برپایی چادر برای زلزله زدگان اعزام شده و تا زمان نیاز در این مناطق خدمت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون یکهزار و ۴۰۰ تخته چادر و ۱۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده است، ادامه داد: یک دستگاه کامیون ده تن و سه دستگاه تریلر که یک دستگاه تریلر با مشارکت مدیریت بحران و نیز راهداری استان و یک دستگاه دیگر با همت یک خیر نیک اندیش قزوینی، مسئولیت ارسال این اقلام را جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی بر عهده داشتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: این جمعیت برای هرگونه ارسال اقلام یا اعزام تیم‌های تخصصی براساس نیاز منطقه زلزله‌زده آمادگی کامل دارد و تا پایداری شرایط هموطنان در کنار آنان خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار