ارائه آموزش‌های همگانی هلال احمر به ۷۰۰ هزار نفر در خراسان جنوبی

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۷۰۰ هزار نفر طی یک سال و نیم گذشته در استان آموزش‌های همگانی هلال احمر را فرا گرفته اند.

حسینی معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر به ویژه در آموزش همگانی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد چرا که راهبرد کشور در کاهش خطرات و آسیب‌ها تأکید بر آموزش است.

او با اشاره به اقدامات یک سال و نیم اخیر در حوزه آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی افزود: ارائه آموزش‌های همگانی اعم از اطلاع رسانی عمومی، آگاه سازی، دوره‌های مبتنی بر نیاز محلی، انتقال پیام‌های آموزشی و حساس سازی جامعه به ۷۰۰ هزار نفر از جمله اقدامات انجام شده است.

حسینی برگزاری ۴۴۸ دوره آموزش‌ کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: ۹ هزار و ۹۹۶ نفر آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌ها را فرا گرفته‌اند.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۴ هزار و ۳۴۰ نفر در قالب ۱۹۰ دوره آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات را فرا گرفته اند، اظهار کرد: ۴۱۱ دوره آموزش همگانی خانه‌های هلال در سطح استان برگزار شده و هفت هزار و ۳۷۰ نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شده اند.

او همچنین از بهره مندی ۱۱ هزار و ۸۹۸ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش‌های امدادی در این مدت خبر داد و عنوان کرد: ۷۳ دوره آموزش تخصصی امداد و نجات برای هزار و ۶۹۰ نفر در سطح استان برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.