بهره‌برداری و کلنگ‌زنی۸۰ طرح در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: ۸۰ طرح متنوع در بخش‌های کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی در این شهرستان همزمان با دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند گفت: برای کلنگ زنی و بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۲۰۵ میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه عمده طرح‌های آماده افتتاح و کلنگ زنی در حوزه‌های بهداشت و درمان، شهرداری، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، راهداری و کمیته امداد است  گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۶۵ طرح بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵ طرح جدید آغاز می‌شود.

فرماندار نهاوند گفت: در سفر رییس جمهور به این شهرستان و با نگاه حمایتی استاندار همدان، ۹۲۷ میلیاردتومان اعتبار جدید برای طرح‌های مختلف شهرستان نهاوند اختصاص یافت.

احمدوند با اشاره به برگزاری ۲۴ نشست پیرامون هماهنگی برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر در نهاوند و تشکیل کمیته‌های ۲۲ گانه برای اجرای مصوبات این ایام گفت: سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نهاوند همزمان با دهه مبارک فجر با محوریت زن ایرانی و با گرامیداشت سردار جبهه فرهنگی نادر طالب زاده برگزار می‌شود.

او گفت: این جشنواره دوازدهم بهمن ماه جاری با اکران فیلم مستند دختر لر در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار و از خانواده شهدا و سفیران حیات و نیز سایر دست اندرکاران تجلیل خواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد,استاندار گفت: دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش ۸۵۲ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان همدان واقع شده است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.