مسئول لالیگا:

انگلیسی‌ها تقلب می‌کنند

مسئولان لالیگا، باشگاه های لیگ برتر انگلیس را به تقلب متهم می کنند.

هزینه‌های بسیار در لیگ برتر انگلیس باعث شده است که شاهد یک انحصار در بازار نقل و انتقالات باشیم. این سخنان خاویر گومز از مسئولان لالیگا است که از یوفا می‌خواهد در این مورد کاری بکند.

خاویر تباس یک ویدئو در حساب توییترش به اشتراک گذاشت که در آن خاویر گومز می‌گوید:

کاملا آگاه هستیم که صحبت‌هایی در مورد این مساله می‌شود که کنترل‌های مالی لالیگا باعث شده است که تیم‌های اسپانیایی نتوانند مثل تیم‌های لیگ برتر انگلیس خرید کنند. واقعیت این است که ما می‌خواهیم باشگاه‌های اسپانیا به اندازه‌ای که می‌توانند از عهده آن بربیایند و بتوانند خود را مدیریت کنند، خرید کنند. درست است که سهامداران هم می‌توانند به باشگاه‌ها پول تزریق کنند، اما این مساله هم برای ما حد و حدودی دارد.

در واقع، در انگلیس باشگاه‌ها دوپینگ می‌کنند. آن‌ها پولی که توسط باشگاه تولید نشده را به باشگاه‌ها تزریق می‌کنند که کارکرد باشگاه‌ها را در صورت ترک کردن سهامداران در خطر قرار می‌دهند. به نظر ما این مصداق تقلب است، چون لیگ‌های دیگر را به زیر می‌کشد. این جنگ ماست. از فیفا تقاضا داریم قوانین مالی جدیدی ایجاد کند که طبق آن سهامداران باشگاه‌ها فقط تا حد خاصی بتوانند پول در اختیار آن باشگاه‌ها بگذارند. قوانینی که باشگاه‌های ناسازگار با آن را جریمه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار