استخدام ۱۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام ۱۰۰ نفر در استان به صورت قانونی و به وسیله دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

سید علی احمدزاده در خصوص مجوز استخدام ۱۰۰ نفر که به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چند استان دیگر داده شده است، گفت: در جلسه‌ای این موضوع را به آیت الله رئیسی رئیس جمهور پیشنهاد دادیم و مورد موافقت وی قرار گرفت.

او افزود: ۸۰ نفر از طریق آزمون سراسری انتخاب می‌شوند، به نحوی که از دستگاه‌ها می‌خواهیم پست‌های خالی خود را به ما اعلام کنند.

احمدزاده می‌گوید: پس از اعلام پست‌های خالی، معاون توسعه منابع انسانی استانداری آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و آگهی‌های لازم منتشر می‌شود، بنابراین استخدام این تعداد افراد تشریفات اداری دارد و هیچکس در این زمینه نفوذ نخواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از میان این ۱۰۰ نفر، مجوز جذب ۱۰ نفر از نخبگان استان و افرادی که دارای مدرک دکترا در رشته‌های مورد نیاز دستگاه‌ها هستند، داده شده است.

او اضافه کرد: همچنین با نظر وزیر کشور اختیار جذب ۱۰ نفر برای پست‌های سیاسی فرمانداری و بخشداری‌ها داده شده است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: استخدام این ۱۰۰ نفر حتما قانونمند انجام می‌شود و سپاه، اداره اطلاعات، بازرسی و دیوان محاسبات بر جذب ۱۰۰ نفر نظارت خواهند داشت و براساس قانون باید سهمیه ایثارگران و فرزندان شهدا جذب شود.

او در خصوص دخالت در انتصاب‌های دانشگاه علوم پزشکی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی باید افراد متخصص به کار گرفته شوند، اما مشکلی که وجود دارد این است که اساتید دانشگاه حاضر نیستند مسئولیت بپذیرند.

احمدزاده ادامه داد: فردی در دانشگاه علوم پزشکی رفتار مناسبی با دانشجویان و مردم ندارد و این موضوع به من رسیده برای جایگزینی این فرد گزینه‌هایی مدنظر است، اما هر کاری می‌کنیم حاضر به پذیرش هیچ پستی نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.