با همراهی مشاوران املاک صورت می‌گیرد

اسکان مسافران نوروزی اصفهان در منازل استیجاری

شهروندانی که قصد دارند منازل خود را استیجاری در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند، از طریق واحد‌های صنفی منتخب اتحادیه مشاوران املاک اقدام کنند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با انتشار فراخوانی، واحد‌های صنفی برای منازل استیجاری نوروز را انتخاب و به کمیته اسکان ستاد خدمات سفر معرفی کرد.


جواد شفیعی اظهار کرد: مقرر شده شهروندانی که می‌خواهند منازل خود را استیجاری به مسافران نوروزی تحویل دهند، از طریق واحد‌های صنفی منتخب اتحادیه مشاوران املاک اقدام کنند.


او با بیان اینکه منازل استیجاری ظرفیت خوبی برای اسکان مسافران نوروزی است از شهروندانی که قصد مشارکت در این طرح را دارند خواست برای اطلاع از واحد‌های صنفی مجاز منتخب اتحادیه مشاوران املاک با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان یا اتحادیه مشاوران املاک با شماره تلفن ۳۲۶۶۴۴۵۰، تماس بگیرند.

به گفته مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، اولویت در اسکان ابتدا با هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌ها و پس از آن مدارس، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان است.

شفیعی یادآور شد: تنها محلی که برای اقامت مسافران به صورت روباز و چادرخواب پیش بینی شده، باغ فدک است که مدیریت منطقه هفت شهرداری، شبانه‌روزی در حال تکمیل و به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آن است.

او افزود: کمیته اسکان در صورت ایجاد حالت اضطرار از جمله سرما و بارش، برای آماده‌سازی ۳۰ ورزشگاه اقدام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.